polska sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, założona w 1999 przez Tomasza Biernackiego. Sklepy sieci są zlokalizowane głównie w małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast[5].
Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych, a każdy z nich posiada stoisko mięsne z obsługą, w którym można kupić mięso, wędliny oraz przetwory mięsne dostarczane głównie z Zakładów Mięsnych Agro-Rydzyna.[potrzebny przypis]
Na koniec roku 2022 sieć posiadała 2156 placówek o powierzchni 848 metrów kwadratowych w całej Polsce[6]
Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na ośmiu centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu, Wolborzu, Rzeszotarach, Łobzie, Sierpcu, Kaliskach (k. Lubienia Kujawskiego) i Sieroniowicach.